Bara för att jag är bäst.

Hejsan hallå.

Var ett kort pass på jobbet idag och det var gött. Var ganska lugnt så man slapp stressa allt för mycket, vilket alltid är skönt. Efter jobbet var jag hemma en snabbis innan jag, syrran och pappa åkte iväg för att bowla och käka buffé!

Bowlingen började inte allt för bra för min del, med sedan kom jag igång! Jag och pappa vann vars två rundor (Josse vann ingen(haha)) fast totalen vann jag! Najs värre! Bowling är roligt när det går bra, typ som allt annat här i världen..

Nu sitter jag hemma och väntar på att David ska komma ner, vilket han gör om någon timme skulle jag tro.. När han inte orkar spela mer!

Aja, jag får väl sätta mig och kolla på film på min fina TV (<3) och käka lite glass. Börjar vara nyttig i morgon igen! Puss så länge.


- Ända mot ända, kan inget hända.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0