Det blev inte som planerat.

Hej igen.

Blev lite ändrade planer idag. Pappa och Josse hämtar mig tio över fyra och så ska vi iväg och äta buffé! Kommer bli gott för har inte pallat fixa någon mat än. Har varit en ganska dålig dag än så länge så hoppas Josse och pappa lyckas få mig på bättre humör!

I morgon och på måndag är det jobb, sen är jag ledig i tre dagar. Tyvärr jobbar jag på fredagen mellan fem och kvart över tio, men hoppas kunna byta den tiden med någon annan. För Ellie kommer hem och ska fira sin födelsedag lite i förskott med en middag ute någonstans och det vill jag inte missa! Sen är det jobb lördag och söndag med, men det är bra - ger en massa pengar i alla fall! Haha.

Nä, nu ska jag städa lite och göra mig i ordning! Ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0