Göra planer.

Hej.

Är väl dags att uppdatera lite nu.

Sedan sist har det inte hänt allt för mycket. Jag och David lyckades typ bestämma oss för ett resemål. Det är reserverat men inte betalt, jag är bombsäker men David vill nog kolla upp det lite mer innan han slår till!

I alla fall, det blev Grekland, Hersonissos närmare bestämt, det ligger på Kreta och ser helt underbart ut på alla bilder man sett än så länge. Hotellet hade fått helt okej betyg och det blev inte allt för dyrt, 17200 för två pers med all inclusive i två veckor är ganska billigt faktiskt, i alla fall om man kollade och jämförde med de andra resemålen vi kollat på. I alla fall, det blir ju typ 8500 per person och då kan man ändå ta med sig några tusenlappar i fickpengar och spendetra på olika aktiviteter och middagar! Åhh! Jag är så pepp på att åka nu va! Men det är så långt kvar.. Vi åker inte förrän den 19e maj.. Men men, den som väntar på något gott!

Nu ska jag gå ner och göra mig en stor frukost så jag håller mig till nio ikväll, igår fick jag årets hungerattack på jobbet! Görjobbigt. Så ska försöka att undvika det idag! :D

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0