Hungrig som en varg!

Hejsan hoppsan.

Jag är trött och hungrig. Men ganska glad. Fick lönebeskedet idag och fick ut mer än väntat från december! Så nästa tisdag kommer jag att må super.


Vet inte om jag orkar mig upp till David senare, är mycket mysigare att sova med honom, men jag är som sagt stört trött.. Aja, det löser sig nog!
Har fått schemat för nästa vecka och veckan efter det, är bara sju tider men misstänker att jag kommer jobba mer än det som är schemalagt. Inte fel alls, blir inga pengar om man inte jobbar!

Är pepp på fredag och middag med en massa najsiga människor, mindre pepp på att jag måste åka hem när alla andra ska gå ut på kvällen sedan. Jobb tidigt på lördag liksom! Haha åh gud. Min blogg gick från skol-tråkig till jobb-tråkig. Man lyckas verkligen ibland!

Nä, nu börjar det lukta mat i lägenheten. Finally! Det betyder att jag inte tänker skriva mer skit för idag! Puss hej och sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0