I'll do it for you!

Hej!

Oj, det var några dagar sedan jag uppdaterade sist.. Har inte hänt så mycket! Varit ledig igår och idag vilket har varit underbart! Var ute och åt med David igår och sedan blev det utgång.. Brände tusen spänn och det känns väl mindre bra, men skoj var det i alla fall!

Tror David kommer ner om en stund men är inte säker, han kanske har somnat hemma och då är det kört! Får jag sova ensam i natt.. Inte roligt.

Men men. Är ledig i morgon och på tisdag med (än så länge) och har funderingar på om jag ska in till stan och kolla runt efter en födelsedagspresent till David. Han fyller år på lördag och jag har verkligen ingen aning om vad jag ska ge honom.. Känns fördjävligt.

Hoppas det löser sig.

På tisdag kommer mormor och morfar upp! Så jag kommer att vara glad till de åker hem. Alltid lika mysigt att ha dem här och har saknat dem något sinnes sen snabbvisiten nere i Skåne i julas.

Bah, ska fortsätta kolla på tv nu och se om jag lyckas ta reda på om David kommer ner eller inte.

Nattinatti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0