Imagine all the people.

[SKREVS 17:23]

Hejsan.

Sitter hemma i sängen och gör inget speciellt. Roligt va? Ja faktiskt. Ganska skönt att inte behöva anstränga sig det minsta, utan bara sitta här och ordbajsa lite!

Jobbet idag var roligt och allt det nya börjar sätta sig nu. Snart flyter det nog på utan några större missöden! Hoppas att det inte är allt för mycket folk på fredag och lördag, har haft tur igår och idag och sluppit stressa allt för mycket. Förhoppningsvis håller turen i sig!

Ikväll ska jag och David hem till Jonas och hjälpa till med att spackla och att måla. Kommer bli skoj att fixa lite, men jag kommer säkert bli ännu mer sugen på att flytta till eget dock.. Synd att ekonomin inte riktigt hänger med i utvecklingen! x)

[SKRIVET NU]

Nu är jag hemma igen. Glömde publicera ovanstående innan så gör det nu istället. :)

Ska väl snart nana, David verkar vara trött och jag behöver säkert lite extra sömn jag med. För i morgon ska jag eventuellt på jakt efter en ny TV och en ny byrå! Håller fingrarna korsade för att jag hittar något bra!

Nä, slut för idag tack för idag!


- Bittra människor är roliga. Dagens sanning fer sure.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0