Jag fick en smula tillbaks.

Hej.

Ligger hemma i min säng och känner mig dum. Är sur för ingen egentlig anledning och lät det gå ut över David en aning.. Så i stället för att följa med honom hem är jag nu ensam hemma och försöker komma på något att göra.

Usch, ibland känns det verkligen hopplöst. Hoppas jag inte känner likadant i morgon och att David vill träffa mig då. Visserligen slutar jag sent och han har träning, men får se hur det blir.

Jag har spräckt min budget för hela januari och februari redan.. TVn, bowlingen samt byrån jag måste köpa har gjort att jag ligger saftigt back i mitt sparande. Att jag dessutom hela tiden köper småsaker, gör inte det hela bättre, behöver verkligen bli duktigare på att spara mina pengar om jag ska kunna hitta på något roligt och minnesvärt alls.

Men det ordnar sig säkert. Försöker vara optimist i alla fall, tjänar inget på att inte hoppas. Eftersom allt annat skitit sig för tillfället kan jag passa på att dricka lite cola och vältra mig i självömkan framför en bra film! Haha, nya tag i morgon!

Nattinatti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0