Kan du räcka en annan synvinkel?

Hej igen.

Blir en massa inlägg idag. Har inte så mycket annat för mig liksom.. Sitter nu och kollar på handbollen och är mätt och belåten. Buffén var helt otrolig! Längesedan jag åt så god mat ute. Det låg i och för sig på ett inte allt för centralt ställe och det var inte så mycket folk, men oh my Goood vad god maten var. Definitivt inte sista gången jag äter där.

Vet inte riktigt vad som händer i morgon efter jobbet eller vad som händer under nästa vecka. En av mina lediga dagar blir det förhoppningsvis en pannkaksdag i äkta Freiburg-stil med några tjejer från gamla klassen. Känns konstigt att skriva gamla klassen, men det är ändå över ett halvår (!) sedan jag tog studenten.. Tiden går verkligen för fort ibland.

Bajs. Hoppas Sverige vinner matchen. Känner på mig att de gör det. :)

Kommer nog gå att lägga mig tidigt i kväll, är lika bra då det är jobb mellan halv tio och fem i morgon. Dessutom är jag inte mycket för att sitta själv och göra ingenting! Haha. Natti natti.


- Ibland går det inte ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0