Kick your asses!

Hejhej.

Sitter hemma framför TVn och slökollar på lite olika program, har lite halvtråkigt.. Om en stund kommer David ner och förhoppningsvis lyckas han roa mig lite i alla fall!

Lyckades tigga till mig ett kort pass på torsdag, så nu har jag en fyradagarsarbetsvecka! Skulle gärna vilja ha en dag eller två till, men är glad för det jag fått hittills. Nackdelen är att jag har helt galet ont i min vänstra handled, får verkligen inte glömma mitt handledsskydd i morgon. Men men. Det blir nog bra snart.

Var hemma halv sex innan och var ambitiös nog att ställa mig och laga mat. Rostbiff med hasselbackspotatis, sallad och champinjonsås! Gott blev det.

Nu kom David med så det var allt för idag! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0