Konsten att aldrig lära sig.

Hej för sista gången idag!

Sitter och förundras över min egen dumhet just nu. Flera gånger har man sagt och skrivit att man inte ska kolla på filmer som får en att lipa. Men ändå gör man om det misstaget och här sitter jag nu och har mascara i säkert hela ansiktet. Att dessutom se en sådan film (Into the Wild) när man är en aning känslosam redan innan är dömt att misslyckas. I alla fall. Anledningen till varför jag skriver inlägget är för att det skulle kännas dumt att sitta och lipa samtidigt som man skrev om det! Jag har verkligen mina smarta stunder (och patetiska för den delen) och om en liten stund kommer jag förmodligen lipa igen när jag ser en annan sorglig film.. Man lär sig aldrig som sagt.

Har jag otur kommer det bli fler sorgliga filmer i morgon och då kommer jag vara totalkörd. Är nervös och en aning panikslagen och är osäker på om jag ska publicera det här inlägget eller inte. Bah. Gillar inte att inte vara säker på saker. Det suger. Det suger stenhårt så nu ska jag fortsätta att känna mig löjlig framför min fina tv och sedan ska jag sova drömlöst! Perfect plan.



- Jag känner mig som apan som håller fast dig trots att du bara vill flyga iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0