Någonting.

God morgon!

Steg upp för cirka en timme sedan efter att ha znoozat i säkert två timmar! Fy sjutton vad gött det är att vara ledig idag. Helt sinnes. Kommer ihåg att jag drömde att jobbet ringde in mig till ett 11-20 pass.. Hemskheter.

Tur att det bara var en dröm. För jag ska in tll stan senare och möta upp David efter han slutat jobbet. Vi ska kolla resor på olika resebyråer och se om vi hittar något! Kommer bli görsvårt. Vi satt i över en timme igår och det enda vi kom fram till är att vi nog åker till Grekland. Sedan vilken jäkla ö det blir är en annan femma. Men det kommer nog lösa sig. Vi har också kommit fram till att vi ska vara borta i två veckor och det är perfekt tid för att hinna få hemlängtan (kanske).. Tyckte en vecka var lite kort när jag och Ellie var på Rhodos. Även om det i och för sig var en awesome vecka! Man får passa på nu när man jobbar att åka iväg på något som kostar lite mer. Man vet ju aldrig när man får chansen igen liksom!

Nu ska jag hoppa in i duschen så det är avklarat i alla fall, kanske ska passa på att raka benen nu när jag har tid! Känns som om det händer allt för sällan nu under vinterhalvåret. Usch. Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0