Tusen gånger om.

Hejhej.

Har haft en riktigt bra dag idag, utan någon egentlig anledning! Älskar sådana dagar, de borde komma oftare bara! Det kan i och för sig ha att göra med mitt arbetspass idag. Började kvart över åtta och slutade två, underbart! I morgon slutar jag fyra och på söndag slutar jag fem. Tycker verkligen att det är så otroligt mycket skönare att jobba morgon och dagspass även om det inte ger lika mycket pengar, pengar är trots allt inte allt som räknas.

Från börja var jag ju bara schemalagd tre dagar den här veckan (mån-ons) men lyckades tigga till mig tre pass till! Känns helt okej med en full vecka då det har varit och är tidiga pass nästan varje dag. Hade varit tusen gånger segare att börja elva-tolv och sluta efter sju någongång!

Om typ en halvtimme ska jag åka med mamma till IKEA, ska förhoppningsvis köpa min byrå idag! Om den är slut igen blir jag ledsen, det kommer att förstöra min annars så bra dag, och så kan vi inte ha det..

Aja, diska undan allt efter maten så mamma blir glad! Puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0