Underbara dag?

Hej!

Idag har det varit en ganska så najs dag faktiskt. Är ingenting direkt som jag är irriterad eller trött på och det hör inte till vanligheten!

Hade som nämt intro i förbutiken idag och det var huuur kul som helst. I alla fall så länge som det gick som jag ville. Vilket det gjorde mestadels av tiden mellan åtta och fyra, inte illa alltså! Introdag #2 väntar i morgon och det ska bli roligt. Är detssutom väldigt skönt att sluta tidigt! Har haft tur med det hela den här veckan. Fyra i dag och i morogn, sex på fredag och sedan tre på lördag! Är nästan i chock, men bara nästan. Det ger visserligen inte lika mycket pengar som kvällspassen, fast det är skönt att komma hem i rimlig tid ibland med så det gör inget! :)

Sitter hema hos David nu och väntar på att han ska komma hem.. Lite senare ska vi nog hem till Jonas och Fia som får sin lägenhet idag, finns säkert en massa saker de behöver hjälp med, så man får försöka hjälpa till så gott man kan!

På lördag ska eventuellt min syster, min pappa och jag ut och bowla, blir nog roligt (om jag vinner) och jag hoppas att min syster kan ta en förlust med ro. ;)

Aja, allt för nu! Hejhej.


Kommentarer
Postat av: Jossan.

Jag är gryyyyyyyym på att bowla. :O

2011-01-05 @ 00:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0