Att ha ett liv.

God kväll!

Har varit hemma i drygt en timme. Blev ett långt pass på jobbet idag, men det kändes gött! Det var bättre idag än i tisdags då man stod i förbutiken i tolv timmar.. Så klagar inte. Pengarna rullar ju liksom in.

Ska snart lägga mig och titta lite film, sedan nana. Upp med tuppen i morgon typ och dra till jobbet. Härligt. De kommande veckorna kommer jag inte att vara allt för social, har fått ganska många tider och det är najs. Då min lön den här månaden inte är bra om man säger som så.

Var ute med Britta i onsdags, vilket var awesome! Vi stack till Nef och dansade lite. Lägger upp lite bilder när jag orkat föra över bilderna från kameran. Grymt kul var det i alla fall! Innan vi drog ut gjorde vi årets godaste melondrinkar, kommer nog bli standard att förfesta med dem nu. Haha. <3


Och nu måste jag börja se filmen om det inte ska bli allt för sent i natt. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0