Dååligt.

Hejsan!

Har inte orkat uppdatera de senaste dagarna, även om det faktiskt har hänt en hel del man kan skriva om!

Sovit hemma hos David i ungefär en vecka nu, riktigt gött att bo "ensam" utan någon som ska tjöta på en. Längtar verkligen till den dagen då jag och Britta hittar en lägenhet vi kan flytta in i.

Har varit väldigt mycket jobb de senaste dagarna. Har jobbat varje dag sen i onsdags och har två dagar kvar innnan jag har en ledig dag. Börjar känna av det i kroppen nu.. Förhoppningsvis lägger sig förkylningen snart då jag tar nässpry typ hela tiden. Kanske inte var jättesmart att gå ut i lördags, även om det var sjukt skoj. Ska dessutom gå ut på onsdag, men kommer nog hålla mig nykter då. Vill faktiskt inte och har inte tid att bli ordentligt sjuk just nu. Blä.

Har dessutom insett att jag gjort av med stört mycket pengar den här månaden redan. Brände exempelvis drygt tusen spänn på Trädgårn i helgen. Sen har jag handlat en massa kläder och bränt en massa pengar på andra utgångar. Men man lever bara en gång och man får väl passa på att njuta av livet medan man kan! Såå, nu har jag inte lika mycka ångest längre. Har ju haft sjukt kul för pengarna. :)

Nu ska jag spraya i mig lite mer nässpray sedan bädda ner mig i Davids säng. Nattinatti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0