Helt slut i skallen.

Hej!

Känner mig helt seg i kroppen och skallen känns som om den väger ett ton. Hade behövt sova nu men är inte trött. Asjobbigt. I morgon börjar man elva, alltså måste jag verkligen somna innan två för att inte vara en zombie på jobbet. Vet inte om den blir att jobba fyra eller sex dagar den här veckan. Håller tummarna för att det blir sex pass, även om jag har det veckan därefter med. Lika bra att jobba medan man kan liksom!

Sean hoppas jag att jag får ledigt helgen vecka 32 så jag kan åka ner och skämma bort mig hos mormor och morfar. Vill inte ens tänka på hur längesedan det var sen jag var där sist.. Usch och fy.

Bajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajsbajs.

Dags att sluta skriva nu. Har egentligen massa jag skulle vilja ha sagt, men jag har ingen tid att ta han om allt det skulle leda till! Ha. Klura på den du. Bajs.

Nattinatti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0