Jordnötsringar i mitt hjärta.

Hejsan hoppsan.

Idag har jag suttit inne hela dagen än så länge.. Lite ångest på det faktiskt då solen skiner rätt in i mitt rum! Är dock trött som ett jäkla as så kommer förmoligen att ligga kvar inne på mitt rum i några timmar till.

Ska försöka ta mig upp till David lite senare också, sno hans morsas nycklar så jag kan komma och gå lite som jag vill nu under tiden hans föräldrar är på semester. :)

Efter jag kom hem från jobbet igår käkade jag upp typ hela Josses load av korvstoganof för jag var så hungrig, sedan tryckte jag i mig en halv påse med jordnötsringar. Så jävla gott att det är sinnessjukt. Var längesedan jag åt jordnötsringar sist, alltså blev det extra gott igår. Sen så har jag min mens nu för första gången på ganska länge, allt blir så mycket godare då. Speciellt om det är onyttigt!


Bajsigt nog vaknade jag upp vid tretiden i natt för jag hade så ont i magen. Värmde en vetesäck och gick och la mig igen. Fungerade faktiskt riktigt bra, tog väl en kvart sen sov jag som en stock. Inte alltid man har den turen.

Nä. Snart får man väl ta och aktivera sig. Typ packa ner en massa saker jag ska ha med mig hem till David och sedan måste jag nog städa undan lite på mitt rum med. Får se hur mycket man orkar!

Ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0