Just one of those days.

Hejsan.

Idag har det inte varit en jättebra dag. Men jag orkar inte klaga på allt som suger.

Istället ska jag berätta att jag är ledig i morgon OCH på tisdag. Alltså hela två dagar i rad. Känns helt otroligt. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Kan i alla fall inte bara sitta hemma, så om du är sugen på att ta en fika eller något, HÖR AV DIG! :)

Om ingen vill fika blir det nog ändå en tur in till stan för att kolla stationära datorer. Eller så tar jag bussen till Bäckebol, även om det tar aplång tid. Är i stort behov av en ny dator då min bärbara är i upplösningstillstånd, typ.

Och så är jag väldigt sugen på att spela Sims, vilket min nuvarande dator inte riktigt klarar av. :(

Oj, skrev precis en klagomening, men tog bort den igen! Sådant orkade jag ju inte med. Haha.

Aja, brightside är att i natt kommer det nya avsnittet av True Blood ut och jag kan hålla mig vaken till dess för jag är ledig i morgon! Åh happiness.

Sedan slutar jag tidigt på lördag och är ledig på söndag. DET innebär att jag vill hitta på något. Alltså, hör av dig om du är lika sällskapssjuk som jag är (eller desperat om man nu ska vara på det viset).

Dags att sätta på en film, eller gå och störa syrran och hennes kompisar lite. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0