Vattenplaning.

Hej och hå.

Sitter hemma och väntar på att David ska komma ner med något gott som vi kan äta framför någon mysig film. Dock är det jäkligt segt att vänta. Trodde han skulle vara nere lite efter sju, men schi fick jag! Förhoppningsvis är han nere innan nio, för jag måste nana tidigt idag.

Jobb denna helgen med (och fyra till framöver).. Yay vad jag älskar mitt liv.

FÖRHOPPNINGSVIS. Eller ah, rätt så garanterat så är jag i alla fall ledig helgen vecka 34 och då ska jag banne mig ner till Skåne. Inget kan stoppa mig då liksom. Nada.

Har sådan Skåneabstinens att det är löjligt. Saknar att spela canasta i uterummet, bada i poolen, käka camembert och bara vara där nere utan några som helst krav på sig alls (typ). Åh. Jag vill åka ner till Skåne nu.

Till något helt annat. I morgon fyller pappa 49 och jag har inte köpt något till honom. Vette fan vad han skulle vilja ha alltså. Kanske kan bjuda på middag någon dag i veckan eller nåt. Hmm. Svårt, svårt. Men det ordnar sig väl.

Nu har jag smsat David, är trött på att vänta. Hoppas han får fart i röven och är nere snart! Haha.

Jag är inte lika sjuk längre och det är gött. Är nog en väldans tur att jag inte gick ut i onsdags. Då hade jag säkert varit sängliggandes både igår och idag.

Ha! Nu kom den lille skiten så ska sluta blogga! Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0