We like to party, party.

Hej igen!

Har inte gjort allt för mycket sen senast jag skrev. Har spelat Rollercoaster Tycoon i någon timme och så har jag tvättat mina arbetskläder! Ambitiöst värre.

Ska snart åka upp till Angered med syrran och hennes kille. Måste handla cola och lite chips till Josse för hon är fattig. Sjukt snäll är jag. Sen ska jag möta upp David med och sedan åka med honom hem. Myspysigt värre.

Värre får bli kvällens ord. Bra värre.

Åh gud vad jag är seg och trött. Kommer aldrig orka stiga upp i tid i morgon. Kommer sova till typ tre, sen måste jag dra till jobbet.

På tal om ingenting: Jag har i alla fall bilderna på datorn nu, från min och Brittas onsdag! Lägger upp några bilder. :)


Nu måste jag sluta skriva och börja dra mig mot bussen! Pussar värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0