A Match Made in Heaven.

Hej.

Har haft en riktigt grym helg. I fredags efter jobbet tog vi det lugnt hemma och spelade lite kort och tjötade. I lördags åts det go mat innan jag skickade iväg släkten till och spela bowling medan jag hade förfest med några polare! Sedan drog vi in till stan vid lite innan elva. Stack till Parken, ett ställe jag inte varit på sjuukt länge! Började ganska segt då det inte var så många där.. Men efter en timme eller två började det arta sig riktigt bra.

Det dansades och det shottades en hel del. När klockan var kvart i fem satte sig Jonas och jag i en taxi och begav oss hem. :)

Igår var jag inte alls så bakis som jag trodde jag skulle vara, dock var jag stört trött. Sov till och från fram till klockan åtta på kvällen.. Somnade ändå ganska lätt när klockan blev ett. Jag är helt enkelt för gammal för att festa nu.. Haha :(

Ska starta en film och käka lite frukost snart, blir jobb mellan två och tio idag så man får roa sig lite innan.

Bah, orkar inte skriva mer och blev sugen på en milkshake.. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0