Tjockis.

Hej och hå.

Haft en riktigt bra start här hemma i Sverige med spelkväll och bra väder! Hoppas verkligen vädret håller i sig hela sommaren, hade verkligen varit underbart!

Jag har inte fått så mycket tid på jobbet nu i veckan, bara två korta pass på lördag och söndag.. Så håller verkligen tummarna för att de ringer in mig i alla fall en dag nu i veckan! :)

I morgon blir det till att åka ut till Öckerö för bad och grillning med några polare, kommer bli grymt najs. Sedan vet jag inte vad som händer i veckan om det inte blir något jobb. Får väl försöka hålla mig ute så mycket som möjligt medan solen är ute.

Sitter och kollar på tv just nu och jag tror det är något seriöst fel på mig. Det går ju en massa "tjockis"program nu där det skall dukas upp ett stort bord med alla de onyttigheter som den tjocke trycker i sig. Varje gång jag ser detta bord blir jag sugen på skräpmat, typ en hamburgare eller en riktigt god pizza. Så länge som jag är hyffsat smal är det väl okej, men tänk om jag tänker likadant om några år och har ett BMI på typ 30.. Haha åh gud vilket I-landsproblem. Nu skäms jag faktiskt lite. :(

Eller varför inte spareribs.. Mmm.

Aja. Som ni kanske märker har jag inget att skriva om. Kan berätta att jag är väldigt kär i min pojkvän, men det visste ni kanske redan?..

Nä. Nu ska jag fixa något att äta, förhoppningsvis något nyttigare än en pizza, haha. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0