Kvällen hela veckan.

Hejsanhejsan.

Dagen och kvällen riktigt roliga igår. Kändes gött att komma tillbaka till jobbet och få in lite rutiner igen. Efter jobbet stack vi hem till Josse och gjorde pizza, supermumsigt! Efter en sväng hemma då jag fixade i ordning mig begav vi oss in till stan och Trädgårn. det är synd att det är så jäkla dyrt där för det är sjukt najs med både det stora dansgolvet och utebaren. Jag och Britta lyckades till och med gå plus i blackjack!


Inte illa. Så kvällen igår blev inte så dyr, gick väl hem 250-300 spänn fattigare, vilket är 3-400 spänn mindre än vad jag är van vid! Det känns gött.

Idag är det jobb till stängning, måndag-tisdag är det jobb till nio och på torsdag-fredag är det jobb till stängning igen. Ganska segt med så många sena pass, men det ger ju mer pengar och det är jag verkligen i desperat behov av! Haha. Så det är bara att bita ihop och vända lite på dygnet. :)

Så nu ber jag till de gudar som inte existerar om att jag inte ska bli sjuk, har verkligen inte rådn till det! Men det är nog lugnt.

I morgon fyller jag 20.. Känner mig lite gammal faktiskt! Från och med i morgon är jag inte tonåring längre, det är en lite underlig känsla. Det ska i alla fall firas nästa helg med förfest här hemma och sedan utgång! Vart någonstans det blir har jag ingen aning om, men det blir nog roligt oavsett. Får se vilka som följer med.

Nä. Nu ska jag äta frukost och sedan börja göra mig klar för att dra till jobbet. Kanske skriver i kväll om jag orkar, annars får det va! Puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0