Let's get this party started..

Hejsan hoppsan.

Har varit och handlat på systemet för första gången idag.. Det fick mig att känna mig gammal! Haha.

Tur jag köpte gott vin jag kan trösta mig med senare.

Ska gå ut i köket snart och spela lite kort med mamma, Josse och mormor. Ikväll blir det lite förfest hemma hos mig och sedan blir det att gå ut någonstans.. Vart har vi inte kommit fram till än men det blir nog roligt ändå!

Är riktigt gött med ledig helg känner jag! Längesedan jag kände så. Nästa vecka jobbar jag sent nästan varje dag.. Ganska segt men det är väldigt mycket bättre betalt! Jag överlever nog.

Orkar inte skriva mer för jag är hungrig. Kanske uppdaterar lite mer senare. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0