Nytt tillskott i familjen!

Hejsan!

Är precis hemkommen och en kamera rikare! Dock inte så mycket fattigare! Hehe. Det är najs att fylla år. Även om det innebär att man blir gammal.


Den här kameran är tusen gånger bättre än den jag köpte innan David och jag åkte till Kreta. Den ska bara laddas i några timmar sen ska jag pilla på den för fullt. Förhoppningsvis kommer det att komma upp lite fler bilder på bloggen nu, både på mig och på saker i min omgivning. Skulle egentligen inte köpa en kamera idag för jag är sugen på att köpa en stationär dator.. Men sedan hittade jag denna darling och kunde inte motstå den! Att pappa sedan betalade gjorde inte det hela sämre. :)

Efter pappa och jag hittat kameran stack vi till Majorna och käkade glass. Ville egentligen bara ha en kula eftersom de är enorma, men tryckte i mig två för jag inte kunde bestämma mig för vilken smak jag ville ha.. (a)

Så får inte äta något onyttigt på typ ett halvt dygn för att kompensera lite! Haha.

Är ledig i morgon med och det är gött. Har fått ganska många pass nu fram till vecka 28 och känner inte den där paniken när jag är ledig. Sjukt skönt. Sen om jobbet hade ringt och erbjudit mig fler tider då och då hade ju inte gjort mig ledsen om man säger som så.

Sitter och funderar på vad jag ska hitta på ikväll. Lutar åt att jag sätter på någon mysig film och bara degar hela kvällen. Hade förstås varit mysigare om min älskling varit här med mig, men med tanke på hur tidigt han börjar är det bekvämare för honom att sova hemma. ^^

Snart är det midsommar och Elias födelsedag. Vi ska fira det hemma hos honom, typ grilla lite och mysa och ha det allmänt trevligt! Måste åka och handla det jag och David ska käka i morgon.. För sen jobbar jag stängning på torsdag och pallar inte handla innan jag börjar.

Undrar om min syster kommer hem ikväll eller om jag är ensam. Blir nog till att käka nudlar till middag då. Orkar inte vara ambitiös om det bara är jag som ska äta. Men får la ringa och kolla med henne.

Oj, det här inlägget har redan blivit ganska mycket längre än avsett och jag skriver inte något av värde för tillfället heller. Alltså dags att säga hejdå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0