Oengagerad..

Hej!

Kom hem från jobbet för inte så längesedan och har inte gjort så mycket sedan dess.

Midsommar var mysigt. Vi var hemma hos Elias och grillade typ. Ganska gött att inte supa skallen av sig, som vissa andra gjorde! Haha.

Har egentligen inget att skriva om, insåg bara att det var ett tag sedan bloggen uppdaterades! Blir så när man inte har något intressant liv.

Inte vet jag hur jag jobbar heller.. Har inte orkat lägga mitt schema på minnet. Kommer väl få ångest när jag ser att jag börjar tidigt i morgon. Vilket jag förhoppningsvis inte gör!

Känner just nu för att bara åka upp till David och bädda ner mig själv hos honom. Har ingen lust alls att sova ensam i min säng i natt. Får se om jag lyckas övertala honom om att komma ner och mysa med mig i morgon.

Bajskorv. Nattinatti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0