Pigg och vaken. Not.

God morgon!

Av någon anledning är jag vaken redan nu och har inte lyckats somna om.. Kommer förmodligen somna om typ en timme och sedan sova fram till tio eller något, känns ganska gött att man inte behöver oroa sig för att man blir sen till något. Även om det i och för sig hade varit skönare att sticka till jobbet och tjäna lite pengar!

Fick tillbaka på skatten igår, najs najs alltså. Nu känns det okej att man kommer få en skitlön i både juni OCH juli. Jag får helt enkelt snåla lite, trots att jag inte vill. :(

Det blev inget roligt igår kväll, orkade helt enkelt inte. Kände mig lite halvdålig och vill inte riskera att bli sjuk. Har verkligen ingen lust till att ligga hemma i en massa dagar utan att att ha något att göra.

Ska lägga mig och läsa lite och förhoppningsvis blir jag trött av det och kan sova igen! Om inte startar jag en film och lagar en kopp te. Fast det orkar jag nog inte.. Hmm. Jobbigt liv man lever.

Nä. Sluta ordbajsa och aktivera sig lite. Kanske skriver något senare idag om det händer något skoj. Puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0