Shopaholic.

Hej igen.

Jag är inte trött än och har ägnat den senaste halvtimmen åt att kolla kläder och skor. Hittat en massa, massa saker som jag vill ha. Vilket inte riktigt passar in i min plan om att spara pengar.. Tänker i alla fall lägg upp bilder på vissa av sakerna jag vill ha. (Jag fyller ju faktiskt tjugo på måndag, *hint hint*).


Den första bilden är på ett par sandaler från Nelly.com, de kostar typ 1500 så dem är jag inte jätteseriösa med även om de är snygga! Haha..

Sen är det en vår/sommarjacka som jag funderar på att köpa. Tror den kostade 499 på Vero Moda, överkomligt. Shit vad snål jag har blivit. Men det är bra.

De resterande sakerna kommer från H&M och är relativt billiga. Funderar på att åka in till stan någon gång nästa vecka och prova och se om det sitter snyggt på mig. Klackskorna hoppas jag verkligen är bekväma för tyckte de var skitsnygga.

Aja, får se hur mycket energi man har i nästa vecka och om jag lyckas kidnappa min påskamel. Haha.

Nu ska jag lägga mig och läsa ut boken sedan sova. Nattinatti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0