Sommaren är kort.

Hejsan hoppsan och allt det där.

Sitter hemma i soffan och funderar på vad jag ska göra i helgen.. Antingen blir det spelkväll eller utgång. Är ganska så trött för tillfället, men det brukar ju gå över när man får något konkret att göra!

Känns som om all färg man fick på Kreta redan har försvunnit.. Inte ett gott tecken då jag kom hem för mindre än tlv timmar sedan. Fast det kanske bara är jag som ser konstigt.

Kom dessutom hem till en tom lägenhet så hade ingen att jämföra min bränna med. Dumma mamma och Josse.

Usch. Hungrig är jag och seg är jag. Varför bor man inte på hotell och får frukosten serverad? (a)

Nä, ska bli redigt gott med svensk mat ett tag framöver. Typ slippa pommes till vad man än äter! Fetaosten kommer jag visserligen att sakna, men det finns det faktiskt ganska goda i Sverige med. :)

Orkar inte skriva mer. Kanske lägger upp lite bilder senare om jag orkar koppla kameran till datorn. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0