Stranden.

Hej och hå.

Älsklingen och jag var inne i stan en snabbis i stan i söndags innan jag skulle jobba. Då köpte jag Fable III och det satt jag och spelade i tolv timmar igår.. Fastän att det var väldigt fint väder ute. Ångesten är ju given.

Så idag följde jag med mamma, syrran och syrrans kille till stranden. Sjukt gött väder och det blåste precis lagom! Ska förmodligen till stranden på lördag eller söndag med, då med lite polare istället. Hade varit najs om vi tog bussen allihopa så att alla kunde dricka en öl eller en cider.. Känner mig dum då jag inte har körkort och kan erbjuda mig att vara den som dricker vatten. ^^

Men det lööser sig! Varit gött med två lediga dagar i alla fall. I morgon, på torsdag och på fredag är det korta pass sedan är det ledig helg! Underbart. Hoppas, hoppas att det är fint väder både lördag och söndag!

Nu är det mat, kanske bloggar senare. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0