58.4!

Hej.

Sitter och gör ingenting just nu. Känns det som i alla fall. Kollar runt på lite olika fotobloggar bara. Jag vill också vara sådär duktig som vissa är.

Jag får helt enkelt nöja mig med att vara en "medelsvensson". Finns värre öden så ska inte klaga!

Hade planer på att åka upp till David idag, men han har inte hört av sig efter jobbet och klockan börjar bli mycket.

Alltså kommer jag med största sannolikhet stanna hemma ikväll. Inte mig emot nu när jag läser en bra bok och har en hel chipspåse jag kan trycka i mig! Fast det ska jag försöka att inte göra.


Jag vägde mig när jag kom hem från semestern och jag väger nu mer än vad jag någonsin gjort förut. Jag är fortfarande inte tjock, men man får ju lite ångest faktiskt. Men jag hade lite tur, tror en del satte sig på brösten. Sen att mina vanliga jeans satt lite tajtare över rumpan än vanligt skyller jag på att de var nytvättade! Haha.

Nä. Men får väl försöka aktivera mig lite. Tror inte det behövs speciellt mycket för att gå ner de där två och ett halv kilo som jag lade på mig på två veckor..

Har jag i alla fall något att göra nästa vecka om den är lika tom på arbetstimmar. Sen håller jag verkligen tummarna för att solen kommer åter så att jag kan bibehålla den lilla färg jag fick på Kreta.

- Michal, om du läser detta så har jag planer på att kidnappa dig någon solig dag nästa vecka!

Tror jag har skrivit allt som jag har lust att skriva för tillfället.. Kanske återkommer i natt eller något. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0