What happens on lördag?

Hejsan.

Mår ruskigt bra just nu. Måste bero på solen och min söta pojkvän.

Jag råkade nog bränna ryggen ordentligt igår.. Känner att jag är lite öm idag. Förhoppningsvis lägger sig det röda och jag blir brun och fin! På lördag blir det i alla fall stranden. Vilka som följer med är än så länge ganska luddigt, men det kommer vara najs vilket fall som helst. Vet inte om vi sticker ut på kvällen sedan med.

På fredag hade jag dock behövt byta tid med någon på jobbet, min pojkvän har reserverat biljetter till Transformers klockan nio.. Vill verkligen se den! Så om du känner dig manad att jobba mellan 17-21.30 hojta till. :)

Nu ska jag gå ner och trycka i mig en smultronmunk, köpte med mig några från jobbet, trots att jag ska vara nyttig.. Haha. Jag har i alla fall gått ner de där extrakilona jag la på mig på Kreta! Underbart!

Som du som läser kanske har märkt skrivs det inget relevant just nu och därför ska jag sluta skriva. Puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0