All good things come to an end.

Hej.

Tänka är överskattat. Sjukt jäkla överskattat. Ändå har jag tänkt och tänkt och tänkt nu i en massa dagar, veckor och ÅR typ. Nä, men väldigt länge på vissa speciella saker. Det värsta är att jag inte kommit fram till något vettigt alls.

Vissa saker betyder mer än andra och vissa saker betyder då mindre. ag har en förmåga att haka upp mig på de små sakerna för att jag inte riktigt vågar/orkar ta tag i de större. Igår hade jag en riktigt dålig dag. På grund av flera saker. Inget fungerade så som jag ville det till och det var irriterande.

Sedan var det två människor igår som verkligen gjorde mig ledsen och arg. Kommer inte skriva vilka för jag antar att de är medvetna om att jag blev arg och sårad av det de sa. Är de sedan inte det då får de väl leva i sin lilla bubbla medan jag räknar till tio tusen gånger om och försöker att släppa det.

Aja, den crappy dagen igår har lett till att även dagen idag har sugit, sugit något ordentligt.

Har inte gjort något vettigt alls. Spelat lite på facebook, kollat på lite film, tänkt och funderat utan något resultat samt tryckt i mig en massa godis. Ångesten är enorm just nu.

Jag tror jag kommer bli knäpp (knäppare) snart. Sitter i vardagsrummet och har sett den där jävla bussen åka förbi nere på gatan säkert sju-åtta gånger. Det är en halvtimme mellan varje gång och det ger mig lite panik. Jag kommer ingen vart med något för tillfället. Inte ens det här dumma blogginlägget som jag kanske inte ens publicerar för att det ändå inte makes sense.

Åh. Kan inte någon bara säga till mig hur jag ska göra. Jag vet att jag måste gå förbi det arga stadiet som jag befinner mig i nu, till ett mindre aggressivt annars kommer alla disskusioner jag har inom den närmsta framtiden inte sluta som de borde. Bajs.

Det är lite synd att jag inte har så mycket jobb den här veckan, skulle verkligen behöva en massa massa arbete som gjorde det omöjligt att inte tänka.
Mamma skulle förmodligen säga "städa rummet" eller något annat klyftigt. Dock är det både tråkigt och inte speciellt krävande, alltså finns det massa rum (haha) för en massa funderande och tänkande. Inte bra.

Nä. Slutsnackat för stunden. Ska sätta på TRON Legacy, kan vara en bra avkoppling. Lär ju inte vara en allt för djup film.. Puss sä länge.


- Vad vill du egentligen?

Kommentarer
Postat av: Jossan.

Städar du undan på ditt rum kan du alltid ta mina pärlor och leka lite med. :)

2011-03-07 @ 22:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0