Awesome day.

Hej!

Dagen är fortfarande ung, men jag känner på mig att den kommer bli riktigt bra hela dagen. Solen tittar fram mellan molnen lite då och då och det är underbart! Jag funderar på att vara lite duktig och sola solarium innan jobbet.. Samt dra till biblioteket och lämna tillbaka böckerna jag lånade för ett bra tag sedan! Tur man kan låna om böcker via internet, annars hade jag fått betala feting-böter. Inte skoj.

Börjar jobba tre och slutar halv nio så det är ett gött pass idag, efteråt hämtar David upp mig så jag slipper ta spårvagnen till honom. Mysmys.

I morgon är man ledig och jag har verkligen ingen aning om vad jag ska hitta på.. Är i stort behov av ett par vårskor.. Har förhoppningar om att jag snart slipper klampa omkring i mina vinterstövlar!

Nä. Dags att aktivera fläsket lite. I alla fall förflytta mig till duschen!

Ha en grym dag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0