Billigt är bra.

Hejsan.

Sitter och gör ingenting. Som jag har gjort hela den här dagen typ.

Sovit lite då och då, när tristessen var för stor samt hjälpt mamma med tvätten. Vi ska väl ner i källaren snart och plocka upp skiten med antar jag..

Har lite ångest för att jag inte gjort något vettigt idag och för att jag tryckt i mig chips och cola.. Det värsta är att jag har planer på att trycka i mig lite till innan läggdags! (a)

Jag fick trevliga nyheter idag med. Fick jobbtid på fredag, så det blir i alla fall en fyra dagars arbetsvecka. Mycket bättre än bara tre. Har jag riktigt tur får jag jobb på söndag med, helst ett nio-tiotimmars pass! Gött det hade suttit alltså.

Glömde berätta att jag köpte ett par solglasögon på H&M i helgen! 50 spänn. Tycker jag är alldeles lagom att lägga på ett par solbrillor. Jag har liksom en förmåga att sätta mig på dem eller tappa dem titt som tätt. Alltså ingen idé att lägga allt för mycket pengar på.

I morgon måste jag verkligen aktivera mig lite mer än jag gjort idag. Måste hem till farmor och få nycklar och skit. Har jag tur är det fint väder och då kan jag faktiskt promenera dit! Haha. Lägger ribban högt..

Nu ska jag orka mig hela vägen ut i köket för att fylla på min söta lilla skål med chips! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0