Don't look back in anger.

God kväll!

Har suttit framför datorn i princip hela dagen. Känner mig sådär seg och äcklig som man gör på söndagar ibland. Ska snart gå och lägga mig så jag orkar upp till jobbet i morgon. Har bara fått tre pass den här veckan så håller verkligen tummarna för att de ringer in mig!

Satt och pillade på min nya kamera innan med, gillar den skarpt! Liten och lätt att förstå. Perfekt för mig. Är allt annat än bra på teknik så enkelt är min melodi när det kommer till teknikprylar.

Min nya älskling. (Bad om en svart i affären- han gav mig fel färg, men hade tur för den blåa är snyggare)

Om jag inte får jobb onsdag-fredag blir det nog till att åka in till stan och fönstershoppa en dag och förhoppningvis hinna med en fika med Michal. Om han har tid för mig vill säga?! Annars får jag väl tvinga honom. (a)

Nä. Dags att göra sig i ordning för sängen. Natti natti.


- In my life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0