Fattig.

Hejsan hoppsan.

Är fattig igen.. Fick lön för två dagar sedan och känner redan ångest för pengarna börjar ta slut! Spenderade 2000 spänn igår. Köpte visserligen en kamera som jag behöver, samt lite vår/sommarkläder. Men det svider.. Jag är snål!

Dessutom har jag och pappa inte fixat Josses present än, får se om han har tid nu i veckan, för han, farmor och Micke åker till Thailand väldigt snart! Usch vad avundsjuk jag är!

Men jag och David åker om en och en halv månad typ! Längtar ihjäl mig. Vill verkligen bara ha sol och värme nu, är trött på gråa dagar och kalla vindar.

Idag händer förmodligen inget speciellt. Både David och jag är lite halvsega så det blir nog en slappesöndag.

Nä. Orkar inte skriva mer nu. Kanske skriver något mer i kväll om jag kommer på något intressant. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0