Fyra sanningar.

Hej.

Eftersom jag har tråkigt och inte har lust att sova riktigt än tänkte jag lägga upp en lista med fyra sanningar om mig. Känns lite dumt, men jag tycker att det är roligt att läsa på andra bloggar så lägger upp det på min med. Grupptryck is the shit! :)

I alla fall. Kanske inte de mest seriösa sanningarna, men i alla fall något.
  • Jag tycker inte om när människor jag inte känner rör vid mig. Tycker det är jobbigt med folk som sitter för nära på bussen och sånt typ, eller folk som hela tiden ska röra vid armen eller axeln eller what ever när de pratar med en! Visst om det är någon man känner, men annars är det inte riktigt okej! Med någon man känner menar jag någon man träffat mer än ett par gånger och som man vet lite om.

  • Jag är en sådan som gör allting i sista stund. Som att städa och göra läxor och allt sådant. Brukar inte städa här hemma förrän mamma är nära ett sammanbrott och jag gör inga läxor förrän det är panik och massa varningar på g. Men när jag sedan sätter igång brukar jag göra det ordenligt. Då är jag lite av en perfektionist och det tar lång tid att bli färdigt med.. Inte jättepraktiskt.

  • När jag ska bestämma något är jag oftast impulsiv. Hatar att vela omkring i affärer utan att veta vad jag ska ha, men nio gåner av tio blir det så ändå. Det resulterar i att jag tar första bästa sak och sedan är det bra med det. Jag har haft tur än så länge. Tror inte jag köpt mer än ett par saker som jag ångrar, eller ah, jag ångrar dem inte riktigt, har bara inte använt vissa saker. ^^

  • Jag kan inte se på filmer med pinsamma scener utan att skämmas själv. Ibland byter jag kanal eller skippar fram i filmer för att slippa se en obekväm scen. Även i helt nya filmer och serier. Har verkligen problem med att se folk göra uppenbara fel där det finns en enkel lösning eller ett sätt att undvika situationen. Ogillar att läsa böcker där författaren fördummar huvudpersonen för att göra en längre historia, typ att han eller hon inte kopplar något på en gång utan måste göra en massa mer saker innan han eller hon får en uppenbarelse eller något. Görirriterande.


Ja.. Alla är väl speciella antar jag. Jag försöker dock jobba lite på det här. Är ju ganska jobbigt om jag i framtiden köper första bästa lägenhet utan att kolla runt först. Visst, det kan bli görbra, men det kan också skita sig något så in i. Eller om jag nitar en övervänlig främling! Haha..

Nä. Nu ska jag starta en film och sedan nana. Jobb i morgon mellan tre och halv åtta.. Rolig tid. Sarkasm. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0