Like a glove.

Hej.

För er som hann läsa det andra inlägget innan jag tog bort det så löste sig allting med David. Tack och lov! Så nu är jag lycklig igen. :)

Dock är jag sjuk. Åkt på en redig influensa, eller något.. Har i alla fall ganska hög feber, ont i hela kroppen och en otroligt irriterande hosta. Sjukanmälde mig för i morgon och tisdag. Känns fördjävligt. Behöver verkligen alla timmar jag får och att då åka på sjukdom suger! Men får hoppas att jag snart blir frisk.

Ska snart ta en till tablett alvedon så att jag kan sova i natt. Lyckades inte allt för bra med det igår natt.

Men jag bryr mig egentligen inte om sjukdomen och förlusten av pengar. Jag har den bästa pojkvännen man kan ha och jag måste lära mig att hantera problem bättre!

Perfektion kräver arbete, eller vad är det man brukar säga? Att sedan inget är perfekt är en annan sak, arbetet behövs fortfarande. Oj vad filosofisk jag är.

Är nog dags att gå och lägga sig, sömn ska tydligen vara bra för kroppen!? Det märker vi i morgon. Natti natti.


- Jag behöver dig. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0