Rågrutor.

God kväll!

Kom hem från jobbet för ungefär en trekvart sedan och har hunnit göra en massa duktiga saker redan!

Jag åt en rågmacka med skinka och paprika istället för att trycka i mig en halvliter Ben&Jerry's som jag köpte med mig hem från jobbet. Så nu är jag tillräckligt mätt för att inte äta upp allt i alla fall.

Jag förde över pengar till mitt sparkonto så jag inte kan spendera mer än nödvändigt. Fick se timrapporten från februari månad och jag kommer inte få ut mycket pengar i mars.. Cirka 3000 mindre än vad jag fått ut i medel de senaste månaderna.. Usch.

Som kompensation för februari, har jag sex arbetsdagar denna veckan. Förhoppningsvis får jag många arbetstimmar de kommande tre veckorna i mars med. Behöver verkligen lägga undan pengar då jag inte kommer kunna jobba tre veckor i maj..

Aja.. Snart ska jag i alla fall sova. Äta lite glass och kolla lite serier först bara.

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0