Say my name!

Hejsan hoppsan.

Jag har haft en goe dag i dag också! Aldrig fel alltså.

vaknade upp hemma hos David och åt frukost med honom innan han stack till jobbet. Satte mig vid datorn, blev trött. Gick och la mig och sov till elva då mitt jobb ringde och undra om jag kunde jobba kvällen och pengakåt som man är tackade man självklart ja! Vilket var tur för tiden gick snabbt och jag fick skjuts hem efteråt! Gillar verkligen mitt jobb ibland. :)

Om en stund ska jag väl gå och lägga mig antar jag.. Får inte glömma låsa ytterdörren bara, så inte mamma blir sur.

Är inte riktigt trött än dock så funderar på att sätta på någon film att glo på. Tror inte jag har något bra på datorn desvärre.. Blir väl en film man sett några gånger redan, som Burlesque eller TRON.

Jaja. Orkar inte skriva mer nu. (Det jag skrivit tog mig typ en timme så ger upp).. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0