Snörvel.

Hej igen!

Nu mår man bättre igen. Två och en halv timme senare..

Tryckte i mig fiskgratängen lite för snabbt så magen gjorde ont en stund efter jag ätit med. Inte bra att äta mycket och snabbt när man inte ätit ordentligt på några dagar. Men nu är jag glad i alla fall. Har tryckt i mig alvedon, hostmedicin och nästspray med, känner mig nästan som en riktig människa!

Får se hur länge det varar.

Usch. Ska ligga och kolla på film i några timmar snart. Först på Season of the Witch och sedan senaste Narnia filmen. Får se om jag lyckas hitta någon mer film att se på efter det. Är liksom många timmar kvar innan jag kan gå och lägga mig.

Aja. Skriver väl igen om en stund när jag har tråkigt! Leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Elias

Jag ligger och plöjer genom alla Lostsäsonger :D

2011-03-15 @ 14:42:37
Postat av: Cicci

Jag är imponerad!!

Känns som om den serien spårade ut efter säsong tre x)

2011-03-15 @ 18:51:31
Postat av: Elias

Är på säsong tre nu, efter första blev serien mycket sämre. Inte alls lika spännande längre :(

2011-03-15 @ 20:51:20
Postat av: Cicci

Det blir ännu sämre.. Var beredd på besvikelse. :p

2011-03-15 @ 23:38:37
Postat av: tush

Den va verkligen inte bra :/

Postat av: Cicci

Nej, bättre filmer har man definitivt sett! :)

2011-03-18 @ 13:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0