Sömn är för de svaga!

Hejsan svejsan.

Jag har haft en så bra dag va! Helt otroligt. Gillar att jobba i förbutiken. Ska göra det i morgon med, så tiden kommer bara att flyga iväg..

Just nu står min syster i köket och häller upp en cider till mig. Själv får hon dricka typ mjölk eller oboy för hon är inte 18 förrän om en månad! Haha.

Om en stund ska jag in till stan och träffa David, Elias och Michal! Kommer bli en chillkväll på Ölrepubliken och det ser jag verkligen fram emot.


Jag hade visst inte mer att skriva om.. Kändes som att jag hade massa att babbla på om egentligen men nähä.. Någon gång måste vara den första typ. Jag är rolig. :)

Men hoppas du får en lika rolig kväll som jag planerar att ha! Pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0