Sorrow.

Hej igen.

Har inget skoj för mig alls. Det går inget bra på TVn och har inga bra filmer på datorn. Blä..



Nu ska jag sluta deppa för dagen. Finns gott om tid till det efter helgen (kanske, men förhoppningsvis inte)..
Såg ju på TRON innan. Jag hade inga förväntningar på den what so ever, men den var faktiskt ganska bra. Långt ifrån dålig i alla fall. Klart sevärd och den fick mig att inte tänka i typ två timmar! Underbart.

Jag har kommit fram till vad jag vill och det känns bra. Nu hoppas jag bara att det blir så med. :)

Ska snart gå och lägga mig, en kort arbetsdag som väntar i morgon, men känner att jag behöver lite extra sömn.

Ja.. Det var väl allt för idag då! Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0