Tillbaks till verkligheten.

God kväll.

Jag mår nu betydligt bättre än vad jag gjort de senaste dagarna. Hostan är fortfarande väldigt irriterande och den lär jag säkerligen ha kvar i några dagar till. Men allt som allt känns kroppen okej. Jobbet ringde innan och frågade om jag kunde jobba i morgon, skulle behöva pengarna men är orolig för att jag skulle må sämre sen igen. Lika bra att vänta till lördag. Orkar verkligen inte vara sjuk mer. Dessutom vill jag ut i solen! Har varit extremt påfrestande att sitta inomhus i fem dagar när solen strålat utanför.. Med tanke på vilken tur jag har kommer det säkert att regna i helgen.

Kan också berätta att sedan i måndags har jag slösat nästan 30 timmar, 30 TIMMAR på att se på film och serier. Helt sanslöst. Tror det är fler timmar än vad jag la på skolarbete i hela trean (borträknat projekarbetet). Sanslöst.

Dock har jag sett en massa bra filmer och jag är helsåld på serien Off The Map. Ruggigt bra. synd bara att det inte kommit ut så många avsnitt. Bröt lite mot min tradition att vänta en säsong eller två innan jag börjar se en serie så man slipper sitta och vänta varje vecka på ett nytt avsnitt.. Attans.

Nä. Starta en film (haha) och sedan försöka sova. sounds like a plan.

Nattinatti.


- You are always on my mind.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0