<3

Hejsanhejsan.

Sitter hemma hos David och ska alldeles strax hoppa in i duschen. VAr ute och solade på altanen innan.. Fy fan vad gött väder vi har just nu! Hade inte varit fel om det höll i sig hela sommaren. Men det är väl bara önsketänkande.

Jobb mellan två och stängning idag, hoppas det blir lugnt. Fast det tror jag det blir, ingen som fått lön och folk blir trötta av värmen. Hehe.

Helgen har i alla fall varit grym och min pojkvän är som tidigare nämnt bäst. Vi åt middag på Tara's, en turkisk restaurang som ligger mellan Heden och korsvägen typ.. Maten var riktigt god och det var ett väldigt mysigt ställe. I stället för att äta efterrätt där gick David och jag en promenad längst Avenyn och runt heden och köpte en glass i en kiosk. Supermysigt. Perfekt väder var det med, inte för varmt och inte för kallt.

Igår var vi bara hemma hela dagen och passade på att sola lite. Sedan blev det grillat på kvällen. Mumisgt.

Och nu måste jag verkligen börja göra mig i ordning ser jag.. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0