Bajselibajs.

God afton!

Kvällen har varit allt annat än händelserik och jag har tillochmed sovit en liten stund. Vilket inte är bra för nu är klockan elva och jag är inte trött alls. Hockeyn var i alla fall rolig att kolla på och jag hoppas att det fortsätter att gå bra för Sverige!

I morgon ska jag vara duktig och städa och tvätta. Skulle behöva åka hem till farmor och hämta hem de kläder jag lämnade kvar där, har inte hunnit/orkat hämta dem än.. Men det löser sig väl. Verkar som om jag är ledigt måndag-onsdag nästa vecka innan vi reser så har massa tid till att göra klart allting som behövs göras klart. :)

Ha. Glömde nästan bort att berätta att min röst typ försvunnit.. Känner man mig så vet man att det är riktigt segt. Förhoppningsvis är det bättre på fredag så slipper varannan kund fråga vad det var jag sa.

Nu ska jag se klart på De två tornen sedan försöka lägga mig och sova. Upp tidigt i morgon så får man mer gjort! Planen är bra, nu ska vi bara se om utförandet blir det med. Ha. Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0