Bära eller brista.

Tja tja bloggen..

Om 16 dagar åker jag och David till Grekland. Den där känslan som man brukar ha innan man reser har inte riktigt infunnit sig än. Antar att den kommer någon dag innan vi faktiskt åker.

Hade storartade planer på att åka in till stan idag, men när mamma väckte mig, halv åtta i morse, snöade det ute. All lust att shoppa skor och sommarkläder var som bortblåst! Visserligen är det bättre väder ute nu, men har fortfarande inte lust att åka in. Gör det i morgon istället. Kanske.

Jag var ambitiös nog att fixa i ordning en kebabrulle igår när jag kom hem från jobbet vid niotiden. Jäääklar vad god den blev. Ska snart gå och göra en till, dags för frukost liksom..

Att jag inte lär mig. Man ska inte skriva om mat när man är hungrig för då kan man inte fortsätta skriva sen. Lika bra och gå och käka och blogga senare om jag kommer på någon. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0