Ett år idag.

Hej!

Har precis ätit lite sallad och sitter nu och väntar på att David ska komma ner. Det blir middag vid sextiden, dock vet jag inte vart.. Så det blir en uppdatering om det senare.

Är inte bakis alls idag efter utgången med Britta och Michal igår, grymt skönt. Fett onajs med bakfylla liksom. Vi stack i alla fall till Trädgårn vilket i början var lite segt, men sen gick det igång ordentligt!
Jag brände i och för sig drygt 1100 igår, men det var värt varenda krona. Fick dansat loss rejält med Britta för Michal stack redan innan klockan var ett. Riktigt rolig kväll.

Ska strax göra mig i ordning samt städa undan i köket efter mig.. Fattar inte hur jag lyckas stöka ner bara genom att befinna mig i ett rum! :o

I morgon vet jag faktiskt inte vad som händer, förhoppningsvis är det fint väder så man kan vara utomhus. Kanske försöka ragga med sig lite kompisar och grilla någonstans?! Någon som är intresserad? :)

Har ju fortfarande inte grillat i år och det är ganska illa. Man blir ju sjukt sugen varje gång en kund kommer och handlar grillkol och en massa kött. Så innan Grekland måste jag ha grillat en gång i alla fall, alltså har jag tolv dagar på mig.. Nu börjar jag bli ganska pepp på resan alltså. Kan i och för sig bero på att det är soligt här hemma med och man får ett lyckorus varje gång solen träffar en.


Det måste vara det lyckopiller består av. D-vitamin! Hade jag fått skapa ett lyckopiller skulle det i alla dall finnas en massa D-vitamin i det, samt adrenalin och endorfiner. Adrenalin för snabb effekt, endorfiner för det är mysigt och så massa massa D-vitamin. Perfect mix.

Nu kom David så ska sluta blogga och ägna mig åt honom! Puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0