I find it kind of funny.

Hej!

Har vaknat på helt rätt sida idag och allting känns aweome. Om fem timmar är det dags för jobb och om lite mer än tio timmar är det dags för utgång! Superpepp på det. :)

Men det är många timmar till dess och först ska jag göra en god frukost, ta en lång varm dusch samt försöka bestämma vilka kläder jag ska ha på mig idag och i morgon.

För i morgon är det faktiskt ett år sedan David blev min. Helt galet att tiden kan gå så fort. Det blir i alla fall middag och sedan ska vi se på film och bara mysa. Kommer bli great. <3

Söndag är än så länge oplanerad, men skulle tro att det blir till att tvätta eller något.. Yay.

Nä, gå och göra frukost sedan duscha!

Ha en awesome fredag.


- You say you don't know.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0